Prima optica privata din Tulcea

Compania noastra activeaza in domeniul opticii medicale din anul 1992 , fiind prima optica privata din Tulcea.

Inca din anul 2009 cand am lansat Optica Aldox ne-am propus sa oferim clientilor nostri o gama larga de produse si servicii de inalta calitate, o varientate mare de modele si branduri de top.

Mereu in continua dezvoltare, suntem la curent si folosim cele mai noi tehnologii, cautand solutii performante pentru clientii nostri.

Dotari de ultima generatie

Toate locatiile noastre detin cabinete optometrice unde se stabilesc dioptriile, dar  si laboratoare proprii de montaj al ochelarilor. Acestea sunt dotate cu aparatura de ultima generatie (dioptron, foropter, proiector de teste, trusa de lentile, masina de slefuit automata,etc.) ce asigura corectitudinea realizarii ochelarilor si a lentilelor de contact.

Pentru o inalta precizie specialistii nostri ofera consultatii personalizate cu ajutorul tehnologiei Visu Real.

Visu Real- cea mai noua tehnologie computerizata ce garanteaza 100% precizie pentru masuratorile personalizate

In toate magazinele noastre masuratorile pentru ochelari sunt realizate prin intermediul tehnologiei Visu Real, cel mai nou sistem de masurare personalizata computerizata din lume. Chipul tau este scanat cu ajutorul unui IPad , apoi sistemul software de pe acesta, masoara cu precizie pozitia ramei ochelarilor, distantele pupilare, unghiul de inclinatie precum si ceilalti indicatori necesari realizarii unei perechi perfecte de ochelari. In plus, fotografiile realizate in momentul in care probezi o rama pot fi trimise imediat pe email prietenilor pentru a te ajuta sa faci cea mai buna alegere.

Un demo despre aceasta tehnologie puteti vedea aici

Yuniku- tehnologia revolutionara de confectionare a ochelarilor personalizati 3D

Suntem a treia optica din Romania care a introdus tehnologia revolutionara de confectionare a ochelarilor personalizati Yuniku. Tehnologia Yuniku este centrata pe vedere.

Spre deosebire de metodele clasice, tehnologia Yuniku incepe prin a evalua nevoile vizuale si caracteristicile faciale, apoi programul avansat calculeaza pozitia ideala a lentilelor in raport cu ochii, iar rama se printeaza prin tehnologie 3D pe baza acestor parametrii unici.

In plus, programul Yuniku va permite sa vizualizati inainte de a fi realizata exact cum va arata perechea de ochelari selectata.

Pentru mai multe informatii vizitati https://www.yuniku.com/ro/beneficii

Locatiile noastre:

Piata Independentei, nr.1, Tulcea

Strada Babadag nr. 7, Tulcea

Șoseaua Mihai Bravu, nr. 138, București



POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE

Înregistrați la ANSPDCP  nr. Registrul General 4516  tel 0752305653

1. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile pe deplin și conștient asumate de personalul și managementul ALDOX SRL. Complexul este condus de societatea comercială ALDOX SRL, cu sediul în Tulcea , str. Libertatii nr. 110, Jud. Tulcea, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J/36/531/1997 , cod unic de înregistrare RO 9868282, în calitate de operator. 

Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”). 

Responsabilul cu Protectia Datelor cu Caracter Personal Poate fi contactat direct la adresa de e-mail aldoxoptica@yahoo.com

_____________________________________________________________________CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?

1. Dacă ați fost/sunteți client sau un potențial viitor client potrivit programarii dvs. 

Scop: prelucrarea datelor pentru înregistrarea serviciilor medicale,informare și promovare servicii prin marketing. 

Categoriile de date personale pe care le colectăm sunt: 

a) numele si prenumele, cod numeric personal, adresa de e-mail, serie și număr act de identitate, numărul de telefon și adresa dvs., date medicale; 

b) datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirării); 

c) datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii în programul nostru de fidelitate; 

d) fotografiile/filmările realizate cu diferite ocazii în cadrul magazinelor ALDOX

e) recenzii și opinii referitoare la serviciile de care ați beneficiat în cadrul magazinelor;

De asemenea, camerele de supraveghere video și alte măsuri legale de securitate aflate pe perimetrul și în incinta magazinelor ALDOX pot capta sau înregistra imagini generice ale spațiilor în care se desfasoara activitatea ALDOX SRL.

Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea contractul de prestari servicii medicale, putem să fim în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu:

(I) dacă nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon, în cazul în care doriți sa faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea sau
(II) având în vedere faptul că în comanda de prestari servicii medicale pe care aveți obligația legală de a o completa, va trebui să introduceți anumite date personale prevăzute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veți dori să completați acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa va inregistram comanda solicitata.
(III) Dacă sunteți potențial angajat, colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat. 

Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru (www.aldoxoptica.ro), simpla accesare a site-ului nu va conduce la colectarea datelor dvs. personale cu excepția cazului în care dvs. introduceți de bunăvoie anumite date (de exemplu plati online, aplicații posturi vacante, anumite cereri/solicitări, etc). Totuși, ca la oricare echipament informatic, este colectată ora și data accesării site-ului internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet. 

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri, în cadrul contractelor în derulare și procedurilor curente colectăm numele, prenumele, funcția, număr de telefon, adresa de e-mail, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentaţi în vederea îndeplinirii obligațiilor contractulale asumate și pentru comunicarile necesare. Dacă sunteți angajat, vă rugăm să citiți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane. ________________________________________________________________________ DATE PERSONALE ALE MINORILOR 

Scop: Solicităm preluăm cu acordul parintilor, copiilor sub 18 ani informații personale, nume prenume, varsta, CNP,  date medicale. 

Temei: Protejăm confidențialitatea tuturor datelor obținute de la copiii sub 18 ani, sau de la părinții acestor copii. Pentru a beneficia de servicii care implică furnizarea de informații personale, copiii sub 18 ani trebuie să obțină consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui responsabil pentru orice furnizare de date personale. ________________________________________________________________________DATE SENSIBILE 

Scop: Termenul „date sensibile“ se referă la  date privind starea de sanatate,

Temei: Nu colectăm informații sensibile decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dvs. pentru a oferi servicii mai bune şi a răspunde cerinţelor dvs. speciale 

________________________________________________________________________ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS. PERSONALE? 

Dacă sunteți client

a) Inregistrarea si programarea pentru desfasurarea activitatii medicale.

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a desfasura cu succes activitatea medicala 

Temei: încheierea unui comenzi pentru furnizarea de servicii medicala;

b) Relația cu clinetii / serviciile acordate clinenților în incinta magazinelor, consult optometrie, realizare ochelari; 

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și în conformitate cu standardele companiei si asteptarile dvs.. 

Temei: executarea comenzilor pt servicii  medicale. 

c) Opinii despre vizita in magazinele nostre

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura ca aţi avut o experienţă placută în magazinele noastre 

Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim clientilor noștri

d) Marketing 

Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum informari periodice asupra tarifelor sau ofertelor speciale pentru perioada urmatoare, comunicări de marketing privind produse și servicii noi pe care le initiem sau reduceri tarifare care ar putea fi de interes pentru dvs, mesaje aniversare. 

Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs., in masura in care sunteti deja un pacient fidel sau ati optat pentru proprietatea noastra si am constatat ca ati fost multumit de servicii de care ati beneficiat (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”). 

Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră. 

e) Alte comunicări: prin e-mail, poștă, aplicații online, telefon sau SMS

Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum:

(i)pentru a răspunde cererilor dvs.,

(ii) dacă nu ați finalizat o programare online sau o cerere de ofertă, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea,

(iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute. 

Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standardele asumate, inclusiv prin soluționarea prompta si cu maxima disponibilitate a eventualelor cereri sau nemulțumiri.

Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor pavilionului si asteptarilor dvs.. 

Dacă sunteți utilizator al website-ului nostru (www.aldoxoptica.ro) 

Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor și/sau orice altă disfuncționalitate a site-ului 

Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia. 

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri 

Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri. Temei: executarea unui contract. 

Dacă sunteți potențial angajat 

Scop: evaluarea aplicației dvs. de angajare. 

Temei: încheierea unui contract Dacă sunteți angajat Vă rugăm să vedeți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane.

Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem procesa și datele dvs. în contextul următoarelor activități:

a) Restructurări sau reorganizări interne sau vânzări de active sau părți sociale/acțiuni: 

Scop: prelucrăm datele dvs. pentru efectuarea operațiunilor menționate mai sus 

Temei: interesul legitim de a efectua operațiunile, mai ales în condițiile în care acestea ar fi imposibil de realizat în lipsa unei prelucrări a datelor dvs. Cu toate acestea, vă asigurăm că această eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prevederile legale și prin implementarea unui măsuri care să asigure confidențialitatea datelor dvs. 

b) Securitate: 

Scop: prelucrăm datele personale pentru indeplinirea obligatiilor legale privind protejarea bunurilor și a integritatii persoanelor.

Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor dvs. și ale hotelului, precum și protecția persoanelor aflate în perimetrul complexului nostru. 

c) Motive juridice: 

Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege. 

Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/sau reclamații pentru a ne asigura că de fiecare dată prestăm servicii de cea mai înaltă calitate. _______________________________________________________________ 

CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE? 

Pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos: 

a) Furnizori:în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale). 

b) Autorități și/sau instituții publice ( Parchet, Politie) pentru:

(i) respectarea dispozițiilor legale, 

(ii) a răspunde solicitărilor acestora,

(iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță  națională).

c) Mass-media si on-line numai cu acordul pacientului, cu respectarea Legii nr. 46/2003 a drepturilor pacientului, OMS nr. 1410/2016 privind aprobarea normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003; 

Spre exemplu, potrivit reglementării expuse la Secțiunea “IN CE SCOP SI IN CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DVS PERSONAL” 

Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care acestia garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. _______________________________________________________________

COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI? 

Nu este cazul.

___________________________________________________________

TRANSFERĂM DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/SEE? 

Nu, nu transferăm datele dvs. personale în afara UE/SEE. _______________________________________________________________ FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să obțineți acordul lor înainte de a ne furniza datele lor personale si sa le comunicați modalitatea în care  acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate 

_______________________________________________________________

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?

Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă (spre exemplu înregistrările camerelor de supraveghere nu vor fi păstrate mai mult de 30 zile). In cazul in care vi s-a emis o factura, datele vor fi stocate timp de 10 ani, conform legislatiei in vigoare. In cazul in care esti un angajat al companiei, datele for fi pastrate pe o perioada de 50 ani, conform Codului Muncii. Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele, vom distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor). Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, folosind un tocator de hartie, iar dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior. _______________________________________________________________

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ? 

În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR: 

a) Dreptul de acces: ne puteți solicita 

(i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și 

(ii) o copie a datelor dvs personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR); 

b) Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs.(art. 16 din GDPR);

c) Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu: 

(i) cazul în care datele au fost colectate ilegal,

(ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, 

(iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau 

(iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul, ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR); 

d) Dreptul de a restricționa prelucrarea:în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs.pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);

e) Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR); 10 

f) Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR); În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. In orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres. _______________________________________________________________

SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ? 

Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale. Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date, conform temeiului legal Regulamentul (UE) 679/2016. _______________________________________________________________ 

INTERACTIONEZI CU WEBSITUL NOSTRU?

Scop: colectarea datelor( adresa IP, adresa email) este pentru prelucrarea si raportarea informatiilor in mod anonim, statistica a serviciilor, de masurare a traficului site-ului prin Google Analytics.

Temeiul: Regulamentul (UE) 679/2016, Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si Legea 46/2003 privind drepturile pacientului.

Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-ului înainte de a trimite date personale. Folosirea serviciilor de internet oferite de www.aldoxoptica.ro cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet. _______________________________________________________________

ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII 

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să îl contactați pe Responsabilul nostru cu protecția datelor personale utilizând acest Formular de contact sau trimițând un e-mail la următoarea adresă: aldoxoptica@yahoo.com iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii. Pentru orice alte informații suplimentare, ne puteți suna la 0241 512.226. În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro). _______________________________________________________________

MODIFICĂRI ALE POLITICII 

Această politică de confidențialitate se poate modifica in conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare. Pentru a vă ajuta să urmăriți modificările cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificărilor pentru a recunoaște modificările aduse prezentei politici. Ultima actualizare: 25 Martie 2021.

POLITICĂ DE COOKIES

POLITICA COOKIES
Cookie-urile

Pentru a asigura buna funcționare a acestui site, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere cu date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Majoritatea site-urilor fac acest lucru.

Ce se înțelege prin cookie-uri?

Cookie-ul este un fișier text de mici dimensiuni pe care un site îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când îl vizitați. Datorită cookie-urilor, site-ul reține, pe o perioadă de timp, acțiunile și preferințele dumneavoastră (login, limbă, dimensiunea caracterelor și alte preferințe de afișare). Astfel nu mai trebuie să le reintroduceți ori de câte ori reveniți la site sau navigați de pe o pagină pe alta.

Cum folosim cookie-urile?

Site-ul nostru (inclusiv varianta pentru dispozitive mobile) folosește atât cookie-uri de sesiune cât și cookie-urile persistente. Cookie-uri de sesiune vă permit să navigați de la o pagină la alta în cadrul site-ului nostru, precum și reținerea oricăror informații pe care le introduceți. Un cookie de sesiune este șters atunci când închideți browserul sau după o perioadă scurtă de timp. Cookie-uri persistente permit site-ul nostru să-și amintească preferințele și setările dvs. atunci când vizitați site-ul nostru în viitor. Cookie-uri persistente expiră automat după o anumită perioadă de timp. Cookie-urile sunt utilizate în următoarele moduri pe site-ul nostru:

Google Analytics, Adwords – folosim serviciul Google Analytics pentru a afla informații despre modul în care utilizați site-ul nostru. Folosim aceste informații pentru a compila statistici și pentru a ne ajuta la îmbunătățirea site-ului nostru. Google utilizează cookie-uri, ca parte a acestui proces, pentru a colecta informații anonime, inclusiv numărul de vizitatori, proveniența, paginile vizitate și durata de timp petrecută pe site-ul nostru.

Facebook Pixel – in vederea optimizarii interactiunii dvs cu continutul online furnizat de ALDOX SRL pe platforma de socializare.

Autentificare – folosim cookies de sesiune pentru a vă permite să utilizați serviciile care necesită autentificare.

Versiune pentru dispozitive mobile – folosim cookies persistente și cookies de sesiune pentru a permite funcționarea eficientă în funcție de dispozitivul folosit și pentru amintirea preferințelor și setărilor (de exemplu, schimbarea navigării implicite mobil/desktop).

Acceptul de utilizare cookie – pentru a memora opțiunea dumneavoastră, folosim un cookie valabil timp de 3 luni.

Cum puteți controla cookie-urile?

Puteți controla și/sau șterge cookie-urile după cum doriți – pentru detalii, consultați site-ul allaboutcookies.org. Puteți șterge toate cookie-urile din calculatorul dumneavoastră și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceți acest lucru, este posibil să fiți nevoit să setați manual unele preferințe, de fiecare dată când vizitați site-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opțiuni să nu funcționeze.

Continuând să utilizați site-ul nostru, fără a schimba setările, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor așa cum este descris mai sus